ELITS

ELITS nominerad till Årets tillväxtföretag

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2014 15:33 CEST

ELITS har chansen att som första företag tilldelas Linköpings Näringslivsgalas pris som Årets Tillväxtföretag. Priset som delas ut för första gången kan vinnas av ett företag med sund ekonomi och såväl förmåga som vilja att växa med lönsamhet över tiden. Dessutom finns en ständig strävan att förbättra och förnya sin verksamhet. Priset har som syfte att belysa och hylla de framåtsträvande och offensiva företag som gör en stor insats för hela samhället och som också inspirerar andra.

‘‘Som förtroendeingivande affärspartner och engagerande  och inspirerande arbetsgivare, har Elits på kort tid tagit flera steg från Linköping ut i världen. Med hjälp av sunda värderingar, flexibilitet ochlyhördhet inför kunden har verksamheten belönats med en imponerande tillväxt och god lönsamhet.’’/Linköpings Näringslivsgala.

Linköpings Näringslivsgala är den 26 september och först då får vi veta om vi vinner!

Läs mer om Linköpings Näringslivsgala

ELITS är ett kulturstyrt, oberoende IT-tjänsteföretag grundat 2006, med starkt fokus på drift av IT miljöer. ELITS erbjuder en global leveransmodell, med 24/7 åtaganden av IT-tjänster och konsulttjänster. Genom god branschkunskap, nytänkande, engagemang och lyhördhet erbjuder ELITS en fungerande IT dygnet runt, året om, jorden runt. Företaget har verksamhet på 12 orter I Europa, Nordamerika och Asien och har 100+ anställda.

Hos ELITS är vi stolta över vår förmåga att kommunicera IT på ett naturligt och okomplicerat sätt – IT Humanized.