eDarling.se

ELITSINGLAR lanserar sitt eget magasin

Pressmeddelande   •   Feb 06, 2014 11:15 CET

Berlin 06.02.2014 Matchmaking-sidan ELITSINGLAR har nu lanserat sitt alldeles egna magasin. ELIT-magasin, publikationens titel, är fullspäckad med artiklar, råd och tips från experter inom området nätdejting.

Artiklar kommer sakta men säkert att fyllas på under de två kategorierna, ’Nätdejting’ och ’Hitta kärleken’. Vi hoppas att våra medlemmar, och nyfikna läsare förstås, finner ett stort utbyte i läsningen samt värdefull information som kan hjälpa dem i sitt partnersök. ELIT-magasin är ett komplement till den som vill öka sin kunskap samt sina färdigheter inom området online dating och kärlek.

Ni finner magasinet här: http://www.elitsinglar.se/magasin

God läsning!

Om ELITSINGLAR:

ELITSINGLAR är en matchmakingtjänst för akademiker samt karriärfokuserade singlar som söker en långvarig och seriös relation online. ELITSINGLAR lanserades i september 2013 och får nu över 2000 nya medlemmar i veckan. Snittåldern ligger på 45,5 varav 53% är kvinnor och 47% är män. Hela 79% av våra Premiummedlemmar är akademiker.