WebbPartner AB

Elon Elkedjan Logistic AB väljer WebbPartner!

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2011 14:52 CET

Med hjälp av MediaPaper kommer alla dotterbolagen i kedjan att nå ut med sina DR i blädderbart format.Elon, Hemexperten och Elspar med flera, får nu en skräddarsydd profil samtidigt som Elon Elkedjan har full kontroll och bra överblick i den "fräscha administrationen", som kunden uttryckte sig.

Ett komplett paket
Elon valde MediaPaper med alla våra tillgängliga tillval, vilket ger dem möjlighet att presentera bland annat sökfunktion, innehållsförteckning och grafisk anpassning med länkade logotyper.
Det ska bli mycket intressant att följa utvecklingen och se villken respons vi får. Statistiken visar hur många läsare vi har på varje DR och en kund i den här storleksordningen är alltid lite extra spännande, säger Joachim Fasth, som är produktansvarig för MediaPaper.

WebbPartner har tre huvudprodukter, CMS-systemet WebbEdit, Mediapaper bläddringsbara publikationer och MediaBank. Gemensamt för produkterna är dess enkelhet i användandet. Systemen kräver minimalt med utbildning och användarna kommer snabbt igång. Förutom dessa produkter jobbar WebbPartner nära sina kunder och hjälper dem med att affärsutveckla sig på Internet.