Visuccess

En BOMB inom coaching

Pressmeddelande   •   Nov 16, 2010 18:31 CET

Visuccess har nöjet att presentera 100%!
En medlemsportal helt online i din dator fullproppad med coachande material till ett värde av 10.000-tals kronor.
Du får tillgång till våra böcker, videocoaching, audiocoaching, unika EnMinutsCoachen, seminarium, personlig coaching m.m.
Du får tillgång till allt vi redan producerat men du kommer även fortlöpande få tillgång till allt nytt vi tar fram. Begränsningen sätter bara du genom att välja nivån på ditt medlemskap. Du betalar från ingenting till väldigt lite! EN gång! och får ett livstids medlemskap.

Se mer på http://hundraprocent.visuccess.se

Visuccess är ett ungt företag med erfaret innehåll.

Företaget bildades 2009 och har som syfte att hjälpa dig med ditt inre och yttre välmående. Vi gör det genom coaching och personlig utveckling. Namnet Visuccess kom till för att betona gemensam framgång både för oss som företag och mellan oss och kunden. För att ytterligare förstärka budskapet om gemensam framgång har vi till företagsnamnet två kompletterande fraser: Vi Lyckas Tillsammans! och Din Källa Till Framgång!

För att kunna hjälpa så många som möjligt arbetar vi inte bara med personlig coaching utan skapar lättillgängliga coachingprogram, seminarien och naturligtvis genom att skriva böcker.

Om du vill veta mer om oss kan du besöka vår hemsida: