POST-ART

En Julklappskyss!

Pressmeddelande   •   Okt 31, 2010 07:52 CET

En ovärderlig kärlekshandling och ett minne för livet är att avtryck av din egen pussmun till din älskade. En bättre julklapp kan man inte tänka sig. Konstnären Zigge Holmgren på det lilla företaget POST-ART förvandlar ditt kyssavtryck till en uppförstorad dekorativ bild, ett unikt konstverk. Så tveka inte, i år är det dags för din älskade att få en alldeles egen konstkyss. Konstkyssen blir dessutom med tiden ett ovärderligt minne, ett signum för din kärlek och är samtidig en mycket dekorativ inredningsdetalj som ligger i tiden.

Konstkyssen levereras enkelt i rulle.

Som kund får du givetvis vara med under hela den konstnärliga processen. När de arbetet är klart och godkänt så printas verket med ljusbeständig färg på tålig konstnärsduk eller fint akvarell papper av hög kvalité. Levereras cirka 3-5 dagar efter beställning.

En garanterat personlig julklapp!

För mer information så välkomnar jag dig in i min ateljé på nätet: Bodyprint Art, eller till ateljén på Norra Kyrkogatan 20E i Visby

ha de bästa av dagar! Zigge Holmgren

Zigge Holmgren
Norra Kyrkogatan 20E
62155 Visby
Tel: 0498 - 212320
mob: 0709 529 951
Mejl: info@dna-art.se
Bodyprint Art

Post-Art är ett litet konstnärsdrivet företag som har inriktat sig på porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också body-print och dna-art. Konstnären bakom porträtten heter Zigge Holmgren.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"