POST-ART

En julkyss

Pressmeddelande   •   Dec 01, 2009 09:32 CET

En ovärderlig kärlekshandling och ett minne för livet är att avtryck av din egen pussmun till din älskade. En bättre julklapp kan man inte tänka sig. Konstnären Zigge Holmgren på det lilla företaget POST-ART förvandlar ditt kyssavtryck till en uppförstorad dekorativ bild, ett unikt konstverk. Så tveka inte, i år är det dags för din älskade att få en alldeles egen konstkyss. Konstkyssen blir dessutom med tiden ett ovärderligt minne, ett signum för din kärlek och är samtidig en mycket dekorativ inredningsdetalj som ligger i tiden.

Konstkyssen levereras enkelt i rulle.

Som kund får du givetvis vara med under hela den konstnärliga processen. När de arbetet är klart och godkänt så printas verket med ljusbeständig färg på tålig konstnärsduk eller fint akvarell papper av hög kvalité. Levereras cirka 3-5 dagar efter beställning.

En garanterat personlig julklapp!

För mer information gå in på Bodyprint Art, ring eller mejla mig, Zigge Holmgren.

Bodyprint Art

Tel: 0498 - 212320 eller 0709 529951

Mejl: info@post-art.se

Post-Art är ett litet konstnärsdrivet företag som har inriktat sig på porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också body-print och dna-art. Konstnären bakom porträtten heter Zigge Holmgren.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"