MOM Events & Förarcoaching AB

En knapp vecka kvar till Track Attack - Sveriges Snabbaste Bilförare!

Pressmeddelande   •   Sep 27, 2014 11:10 CEST

Snart är det dags att avgöra vem som är Sveriges Snabbaste bilförare. På Ljungbyhed Park, Skandinaviens kanske säkraste motorbana, avgörs Track Attack - Sveriges Snabbaste Bilförare 2014.

Under söndagen den 5 oktober, så kommer standardbilar, modifierade bilar och riktiga tävlingsbilar, för att göra upp om stora pokaler och prispengar. Klassen Legends Cup, som gjort succé på Svenska racingbanor under 2014, kommer dessutom till start med en egen klass, med cirka tio startande och minst fyra nya förare, som ska pröva sina vingar.

Är du sugen på att pröva vingarna själv? Det finns bara ett tiotal platser kvar. Anmälan görs genom att klicka här >>

Läs mer på www.track-attack.se. Där kan du också se tiderna från fjolårets evenemang.

Vill du se allt från standardbilar till riktiga supersportbilar, kom då till Ljungbyhed Park den 5 oktober, när vi avgör vem som är Sveriges Snabbaste Bilförare.

MOM Events & Förarcoaching jobbar med att arrangera b2b-evenemang, där syftet är att stärka relationen till kunder och leverantörer, samt att producera utbildningar för tjänstebilsförare i sparsam och aktiv körning. Merparten av evenemangen utförs på Ljungbyhed Park, ett av Sveriges kanske bästa eventområden, med hotell, mässhallar, konferensytor, restaurang och egen flygplats, på ett och samma ställe.