POST-ART

En konstkyss till din älskade på Alla Hjärtans Dag!

Pressmeddelande   •   Jan 31, 2010 07:30 CET

En ovärderlig kärlekshandling och ett minne för livet är att avtryck av din egen pussmun till din älskade. En bättre Alla Hjärtans Dag gåva kan man inte tänka sig. Konstnären Zigge Holmgren på det lilla företaget POST-ART förvandlar ditt kyssavtryck till en uppförstorad dekorativ bild, ett unikt konstverk. Din konstkyss printas efter bearbetning med ljusbeständig färg på konstnärsduk av hög kvalité. Levereras cirka 3-5 dagar efter beställning.

Så tveka inte inför årets Alla Hjärtans Dag gåva! Den 14 februari är det dags för din älskade att få en alldeles egen konstkyss. Konstkyssen blir dessutom med tiden ett ovärderligt minne, ett signum för din kärlek och är samtidig en mycket dekorativ inredningsdetalj som ligger i tiden.

Välkommen in till mitt lilla galleri för att se exempel på kyssar

ha de bästa av dagar! Zigge Holmgren /POST-ART

Tel: 0498 - 212320

Mejl: info@post-art.se

Pressbilder

Post-Art är ett litet konstnärsdrivet företag som har inriktat sig på porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också body-print och dna-art. Konstnären bakom porträtten heter Zigge Holmgren.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"