POST-ART

En Kyss är aldrig fel

Pressmeddelande   •   Nov 13, 2011 07:37 CET

En ovärderlig kärlekshandling och ett minne för livet är att avtryck av din egen pussmun till din älskade. En bättre julklapp kan man inte tänka sig. Konstnären Zigge Holmgren på det lilla företaget POST-ART förvandlar ditt kyssavtryck till en uppförstorad dekorativ bild, ett unikt konstverk. Så tveka inte, i år är det dags för din älskade att få en alldeles egen konstkyss. Konstkyssen blir dessutom med tiden ett ovärderligt minne, ett signum för din kärlek och är samtidig en mycket dekorativ inredningsdetalj som ligger i tiden.

Konstkyssen levereras enkelt i rulle.

Som kund får du givetvis vara med under hela den konstnärliga processen. När de arbetet är klart och godkänt så printas verket med ljusbeständig färg på tålig konstnärsduk eller fint akvarell papper av hög kvalité. Levereras cirka 3-5 dagar efter beställning.

En garanterat personlig julklapp!

För mer information gå in på Lip-Art, ring eller mejla mig, Zigge Holmgren.

Zigge Holmgren

Norra Kyrkogatan 20E

62155 Visby

Tel: 0498 - 212320 mob: 0709 529 951

Mejl: info@post-art.se

Lip-Art på facebook

POST-ART är konstnären Zigge Holmgrens lilla företag, inriktningen är porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också DNA ART - LIP ART - BABY-ART, där de inre och yttre avtryck görs till dekorativ konst.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"

POST-ART på facebook  och  DNA ART - LIP ART - BABY-ART på facebook