POST-ART

En Kyss till far på Fars dag

Pressmeddelande   •   Nov 06, 2011 07:54 CET

En ovärderlig kärlekshandling och ett minne för livet är att avtryck av din egen pussmun till din älskade. En bättre farsdagssgåva kan man inte tänka sig.

Jag, Zigge Holmgren är konstnären bakom företagen Post-Art och DNA-art och jag förvandlar ett kyssavtryck till en uppförstorad dekorativ bild, ett unikt konstverk. Så tveka inte inför årets kärleksgåva! Konstkyssen blir dessutom med tiden ett ovärderligt minne, ett signum för din kärlek och är samtidig en mycket dekorativ inredningsdetalj som ligger i tiden.

Som kund får du givetvis vara med under hela den konstnärliga processen. När arbetet är klart och godkänt så printas verket med ljusbeständig färg av hög kvalité.

Välkommen in i Lip-Art ateljén på nätet för mer information och för att se exempel på kyssar. Eller till ateljén på Norra Kyrkogatan 20E i Visby.

ha de bästa av dagar! Zigge Holmgren

Tel: 0498 - 212320

mob: 0709 529 951

Mejl: info@dna-art.se

Lip-Art

Post-Art är ett litet konstnärsdrivet företag som har inriktat sig på porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också body-print och dna-art. Konstnären bakom porträtten heter Zigge Holmgren.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"