H2Origo

En naturlig energidryck!

Pressmeddelande   •   Mar 26, 2012 21:41 CEST

De flesta människor dricker inte tillräckligt med vatten. De tror substitutdrycker som är goda och sötade med
kulörta färger kommer att göra samma sak som vatten. Men ingenting balanserar kroppens vätskebehov som
rent vatten.  Tänk om det nu också fanns ett särskilt vatten som var lite bättre, lite annorlunda. Ett vattnet som
inte så många i Sverige kände till, skulle inte Du vara nyfiken att höra mer om det?
Det finns en ny naturlig ”sportdryck” på marknaden tillgänglig från din egen kran ... en dryck med innovativa, smarta superantioxidanter som återfuktar din kropp och som du kan dricka mycket av med lätthet. Det kallas lite omständigt för omstrukturerat joniserat alkaliskt vatten och säljs inte i plastflaskor överallt. Detta vatten kan istället produceras från din egen kran, oavsett om du bor i staden, landet eller är på jobbet. Ett vatten likt det som du kan hitta i rena fjällbäckar, och med samma hälsobringande egenskaper.  Ett vatten som påverkar vår hälsa i vår vardag eller vid fysisk aktivitet och får oss att prestera på topp.

Många internationella toppidrottslag använder redan joniseratbasiskt vatten under träning och match! Lag som introducerar denna naturliga teknik i sin träning kan träna hårdare, längre och återhämta sig på en bråkdel av tiden. De märker av ökad flexibilitet, färre skador och mer energi. Det är nästa stora våg!
Idrottslag över hela USA, Kanada och Mexiko plockar upp det. High school-lag, professionella idrottslag, amatörer, olympiska tränare och idrottare ... listan kan göras lång på användare. Nu finns det till ett pris som fler kan ha råd med!

AlkaStream producerar ett vatten som är elektriskt laddat med många extra negativa vätejoner och elektroner som din kropp skriker efter för att försvara sig mot fria radikaler. Samma funktion som i frukt och grönt men här i flytande form och utan kalorier. Vi uppmanar alla att läsa mer om denna teknologi som tar kranvatten tillbaka till sitt ursprung.
AlkaStream dricksvatten – den enda dryck man faktiskt behöver!

Kontaktuppgifter:
www.alkastream.se info@alkastream.se