Busfia AB

En personlig present till Pappa

Pressmeddelande   •   Okt 22, 2010 13:58 CEST

Busfias personliga, handgjorda berlocker har snabbt blivit mammornas favoritpresent. Nu utökar företaget sitt sortiment för att möta den ökade efterfrågan på personliga smycken för män.

-”Vi upptäckte att våra kunder som framförallt är kvinnor saknade personliga presenter att ge sina män. Därför utvecklade vi vårt koncept och introducerar nya, mer maskulina former på våra berlocker och även en helt ny produkt för oss, manschettknappar.” säger Feriel Isberg en av delägarna av Busfia. ”

Kollektionen för män innehåller manschettknappar i fyra olika former (rund, oval, kvadrat och rektangel), nyckelring samt berlocker. Nya former på berlocker är stav, rektangel och kvadrat. Berlockerna är helt handgjorda och materialet är 999 finsilver. De går att få på silverkedja i 925 sterlingsilver eller på läderhalsband.

Gå in på webshopen www.busfia.se och överraska.

För ytterligare bilder, information och inköpsställen kontakta

Feriel Isberg 0733-603322 eller maila på feriel@busfia.se.

Busfia AB startades i april 2009 av Feriel Isberg och Carina Änsth och har sitt säte på Lidingö. Företaget tillverkar handgjorda silversmycken på beställning där kundens barn är med i skapandet av själva motivet. Idag säljs smyckena främst via den egna webshopen. Busfia har ett brett sortiment vad gäller storlek och form på berlocker men även vad gäller tillbehör att montera berlockerna på.