Yabot AB

En underhållande bok i skrivande

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2019 16:25 CET

Kan du lära dig av de etablerade författarna för att själv skriva en bok? Vilket arbete krävs innan du kan få ut en bok i handeln?

Bokbloggaren Tina Danielsson har under flera år intervjuat författare om deras skrivprocess. I den här underhållande handboken tipsar hon om fem nycklar för att lyckas som författare och delar även med sig av ett antal utdrag från hennes författarintervjuer. Här får du läsa vad de etablerade författarna kämpar med och hur de jobbar.

På andra sidan boken är en inspirationsbok om att ta steget och våga skriva. Har du författardrömmar men inte riktigt vet hur du ska börja, då är denna bok ett måste!

Tina Danielsson jobbar som lektör och manusutvecklare, samt är utbildad journalist. Hon har under flera år intervjuat etablerade författare om deras skrivprocess och deras syn på sitt författarskap. Med den här boken hoppas hon inspirera fler människor till att ta steget och börja skriva.

“Otroligt inspirerande! Nu vill jag skriva min egen bok”, Anna

“Ingenkännande och ögonöppnande på samma gång”, Mats

Rek.pris: 49 kr (e-bok), 79 kr (papper)

Antal sidor: 109

Format (b x h): 110 x 178 mm

ISBN: 978-91-7819-136-9 (papper)

Bandtyp: Häftad

Utgivningsdatum: 2019-09-24

Format: E-bok, Papper

Yabot :: Stories reflecting today

På Yabot ger vi inte ut böcker – vi publicerar berättelser.

Yabot startades 2017 och i början av 2018 kom vår första bok ut: Tiamo - Match vid första klicket. Under 2019 har vi arbetat hårt med att få ut fler titlar och det har blivit både facklitteratur och skönlitteratur, både nytt och gammalt. Titta på alla våra titlar så kanske du hittar något som passar just dig.

Vi har också tjänster för dig som vill sköta din egen utgivning, allt från arbete med berättelse och text till omslag, sättning och distribution. Detta gör vi undernamnet YAZON.