Oxyma Innovation

Engelberg konferens

Pressmeddelande   •   Mar 15, 2012 17:06 CET

Vår tradition att konferera och åka skidor genomfördes i år i Engelberg i Switch.

För 8e året i rad har vi en givande konferens i kombination med härlig skidåkning. Nu har vi uppnått ett av våra tidigt uppsatta mål att. Vid vår första skidkonferensresa till Stöten i Sälen sa vi att ” Någon gång ska vi åka till alperna” och nu har vi genomfört det. Det blev mycket lyckat och resan innehöll allt varför det troligen kommer att hända igen.Ett bra och givande konferensinnehåll, fest och party i ett bra umgänge och ett fantastiskt väder. En del i konferensen handlade om att sätta upp målbilder för 2016. Självklart är nu en av målbilderna att ”Någon gång ska vi ha Champagne Powder Skiing, i Klippiga bergen”. Då som nu hoppas vi på att Ski Unlimited kan vara med än engång och hjälpa till med arrangemanget och skidguider.

Tack alla som var med och gjorde denna konferens så fantastiskt bra. Vill du vara med nästa gång är det bara att söka sig till Oxyma Innovation AB. Ett kul gäng som brinner för produktutveckling och skidåkning.

Du är välkommen att titta in på vår Facebook för att se foton från Engelberg!

MVH
Johan Norelius

Oxyma Innovation är ett konsultföretag inom området för produktutveckling. Tjänsterna är fokuserade kring utvecklingprojekt av serietillverkade produkter och omfattar såväl idégenerering, konceptarbete och konstruktion som projektledning och produktutvecklingsstrategi. Hos Oxyma finns erfarna och kompetenta konsulter som med sin kunskap hjälper företag att utveckla lönsamma produkter för framtiden. Bland Oxymas referenser finns både små och stora företag inom medicinskteknik, verkstadsindustri och konsumentprodukter. För mer information, kontakta gärna oss.