Silverpaket AB

Enkelt knep som förlänger sommaren

Pressmeddelande   •   Aug 19, 2013 13:01 CEST

Sommaren börjar närma sig sitt slut. Den goda tiden då man har unnat sig lite extra börjar för de flesta vara över. För majoriteten är det mest synligt på bankkontot där ljuvliga sommarnöjen har grävt djupa hål. För många väntar en tid av ekonomisk återhämtning, vilket kanske innebär att nöjen och andra saker som gör kryddar vardagen prioriteras bort.

Vad de flesta svenskar inte vet är att de sitter på en liten gruva som kan vara nyckeln till en förlängd sommar. Många har silverföremål, som till exempel bestick, fat eller mynt som många gånger aldrig används. Istället för att låta dem ligga kan de säljas till ett företag som återvinner silver, vilket gynnar både en själv och miljön.

Silverpaket AB är en av de större aktörerna inom silverbranschen som köper både silver och guld. För kunden är det helt kostnadsfritt att sälja silver och guld, eftersom Silverpaket AB skickar ut ett paket med ett frankerat kuvert och en säkerhetspåse till alla som vill sälja silver och/eller guld. Om Du vill förlänga sommarens nöjen, kontakta Silverpaket AB och sälj Ditt silver.

Silverpaket AB är ett internetbaserat företag som köper silver och guld till högt pris.