Xid Sverige AB

Enkelt till Iphone och Android

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2012 10:48 CEST

Smarta streckkodsläsare som passar dagens teknik, ansluts snabbt och enkelt till din Iphone, Ipod, Ipad, Android-telefon eller surfplatta. Många system kan idag inventera, plocka order, justera lagersaldo osv via en webbläsare så varför inte använda de arbetsverktyg som redan finns och göra arbetet säkrare, mer flexibelt och enklare.

Socket 7Xi och Cipherlab BT1660 är två kompakta och smidiga mobila streckkodsläsare. Tack vare bluetooth-tekniken kan all inläst streckkodsinformation snabbt överföras och sparas på enheter såsom smartphones, bärbara och stationära datorer samt handdatorer. Under optimala förhållanden ger den senaste Bluetooth-tekniken användaren att arbeta upp till 100 meter från den mottagande enheten. Behöver du röra dig bortom skannerns räckvidd kan du välja att spara den inskannade informationen temporärt i det inbyggda RAM-minnet. Skannrarna är kompatibla med de populäraste plattformarna likt iPhone, iPad, android, Blackberry och Windows.

Vi har lång erfarenhet av etiketter, skrivare, streckkoder och allt som rör hantering av utskrifter & automatisk insamling av data, t.ex. med hjälp av en streckkodsläsare, handhållen eller fast.Vi hjälper er med programvara för att designa etiketter, lagra information för vidare spårbarhet, skapa enkla funktioner för att skriva ut märkning baserat på information från befintliga system.

"Varje relation skall kännetecknas med ansvarstagande, bästa support och med en personlig omsorg som sträcker sig långt bortom utfört uppdrag och levererad produkt."

Xid Sverige AB