Centipede Solutions

Enklare upphandling av ekonomitjänster med tjänster från Centipede Solutions

Pressmeddelande   •   Okt 07, 2012 17:10 CEST

Centipede Solutions är stolta att presentera hela sex nya tjänster fördelade på lika många städer runt i Sverige. Med fokus på top tio städer i Sverige så kommer vi över tid att lansera tjänster för dig som enkelt vill upphandla bokföring, bokföringsbyrå och andra ekonomitjänster på din ort.

Att hitta en bokföringsbyrå har aldrig varit enklare med våra tjänster. Allt du behöver göra är att ange dina kontaktuppgifter och beskriva ditt företag, din ekonomiprocess och de ekonomiska premisserna för ditt företag så hjälper vi dig att förmedla upp till 5 offerter från noga utvalda företag som alla uppfyller alla krav som krävs av auktoriserad bokföringsbyrå.

Du hittar våra tjänster på 6 orter.

I Göteborg:

För bokföringstjänster i Göteborg besök: http://www.bokforinggoteborg.com

I Skåne:

För bokföringstjänster i Helsingborg besök: http://www.bokforinghelsingborg.com
För bokföringstjänster och bokföringsbyråer i Lund besök: http://www.bokforinglund.com
För offerter från bokföringsbyråer i Malmö besök: http://www.bokforingmalmo.com

I Uppland och Sörmland:

För dig som bor i Stockholm, besök http://www.bokforingstockholm.net , och slutligen närliggande http://www.bokforinguppsala.com för dig som bor i Uppsala.

Vi hoppas att ni får stor nytt av våra tjänster och sparar både tid och pengar när ni väljer en byrå genom oss.