Sydexpo Holding AB

Enligt Wall Street Journal, väntas 66,4 miljarder dollar spenderas på TV-reklam 2014...

Pressmeddelande   •   Dec 28, 2013 16:23 CET

2013 såg det ut så här...

1. PSY - "GENTLEMAN M/V", 611 MILJONER
2. Miley Cyrus - "Wrecking Ball", 440 MILJONER
3. Miley Cyrus - "We Can't Stop", 319 MILJONER
4. Katy Perry - "Roar (Official)", 288 MILJONER
5. P!nk - "Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess", 243 MILJONER
6. Robin Thicke - "Blurred Lines ft. T.I., Pharrell", 240 MILJONER
7. Rihanna - "Stay ft. Mikky Ekko", 226 MILJONER
8. Naughty Boy - "La La La ft. Sam Smith", 207 MILJONER
9. Avicii - "Wake Me Up (Official Video), 207 MILJONER
10. Selena Gomez - "Come & Get It", 190 MILJONER

Mikael E. Widengren är ett förvaltningsbolag som förvaltar nationella och internationella digitala “personliga varumärken” och “företagsvarumärken” inom mäss, musik och media branschen.

Mikael E. Widengren har sitt säte i Delaware som är en av USA:s minsta stater, trots detta är merparten av de bolag som är listade på börsen i New York registrerade i Delaware liksom mer än hälften av tidskriften Fortunes lista över de 500 största företagen. 2000 års ändringar av Delawares bolagslag möjliggör stor flexibilitet genom användning av internet och andra högteknologiska hjälpmedel – digitala möten har enligt lagen samma giltighet som personliga. Många internationella företag som vill göra affärer i USA och även i andra länder över hela världen har valt Delaware för den fördelaktiga bolagslagstiftningen, stabiliteten i statsapparaten och Delawares allmänna rykte som ”American Corporate State”.

"Aktier i bolag registrerade i Delaware kan registreras för handel på vilken aktiebörs som helst över hela världen."

Det fina med "sociala medier" är att en person kan bli minst lika omtalad om den är provocerande eller kontroversiell som om den som är populär och omtyckt.

Jag har världens bästa "reklamplatser" mina "reklamplatser" och slår "världens mest sedda TV event" Super Bowl finalen 2014. Annonsörerna fick betala ca: 800.000 kr, "per sekund" i Super Bowl finalen 2013. Finalen sågs av ca: 111 miljoner amerikaner. Jag slår "Super Bowl finalen" med bara 1 musikvideo. Jag följt utvecklingen sedan 2009 tittandet bara ökar och ökar. Lady Gaga var först.

Kontakta mig "digitalt" på världens största sociala nätverk.

About Me http://about.me/mikael.e.widengren
Twitter https://twitter.com/MEWidengren
Twiends http://twiends.com/mewidengren
Videosamtal 24/7 Skype: Mikael Widengren

Vi kan hjälpa Er att syns i den digitala världen.

Mikael E. Widengren
Internet-Strateg & Affärsjurist & Digital PR Konsult
Telefon 0721 - 58 80 73
E-post mikael.widengren@yahoo.com

SydExpo! Sveriges äldsta privatägda mässbolag grundades 1967 i Malmö. SydExpo såldes till Blenheim 1990. Blenheim sålde sin verksamhet till Miller Freeman. Den globala mässverksamheten döptes till United News & Media. Efter några år såldes mässdelen till Reed Exhibitions som då blev världens största mässarrangör. SydExpo är välkänt över hela världen och har med sitt unika mässkunnande och stora internationella erfarenhet varit en betydelsefull aktör för mässbranschens utveckling.