Pensionskontakt

Enterprise Magazine skriver om Pensionskontakt.se

Pressmeddelande   •   Feb 20, 2013 12:32 CET

Månadsmagasinet Enterprise Magazine, som riktar sig mot företagare och entreprenörer, uppmärksammar pensionskontakt.se. Många företagare känner i dagsläget inte till vilka rättigheter och skyldigheter som man har som företagare idag. Det råder osäkerhet kring vilka avdragsmöjligheter som föreligger. Dessutom upplever en del företagare att skatte- och pensionssystemet är komplext. Ofta önskar dom har hjälp i stundens hetta och saknar planering och strategi för att långsiktigt tillvarata dessa system på bästa möjliga sätt. Det behöver inte vara så svårt och ta speciellt mycket tid. Pensionskontakt.se gör det enkelt och lättöverskådligt för företagare och privatpersoner att genomföra nödvändiga förändringar för att åstadkomma bättre pensionsplanering. Det är enkelt att bli medlem. I förlängningen handlar det om att skapa trygghet och tillväxt genom effektiv förvaltning.

Pensionskontakt.se - Gör din pension enklare

Pensionskontakt.se erbjuder kostnadsfritt medlemskap som ger en fullständig samlad bild av dina pensioner och ett stort mervärde för dig som kund genom fristående, analysdriven och kontinuerlig rådgivning. Pensionskontakt.se gör din pension och ekonomi enklare genom snabbt och professionellt stöd med analys och förbättringar som ser till helheten i din ekonomi.