GPP Perimeter Protection AB

EntraQuick tar över Skåne !

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2012 15:50 CET

Från Helsingborg i Norr till Trelleborg i Syd monteras nu nya snabbgrindar. Bara under april månad kommer GPP Perimeter Protection's EntraQuick (QFG1 och 2) installeras på sex olika ställen i Skåne.

”Det tog lite längre tid i Skåne innan kunder insåg alla fördelar med en snabb vikgrind.
Nu känns det som om proppen gått ur, och såväl arkitekter och brukare har grinden som standardgrind nu.” säger GPPs Mathias Torstensson som ansvarar för försäljningen av alla grindarna.

I Malmö levereras även den nya Entraquick QFG2, med öppningsmått på 8 meter.

”QFG 2 känns lite som kronan på verket i GPPs breda grindprogram. Den känns verkligen imponerande att skåda när den är i drift”, avslutar Mathias.

För mer information, vänligen kontakta:

Mathias Torstensson
Region Skåne
mathias.torstensson@gunnebo.com

Philip Zamore
Marknadschef

philip.zamore@gunnebo.com

GPP Perimeter Protection är en av Europas ledande leverantörer av områdesskydd. Företaget tillhandahåller säkerhetslösningar som ger trygghet för individ, industri och områden som är speciellt riskutsatta. Lösningarna ger kunden en välavvägd lösning som kombinerar säkerhet och effektiva flöden för specifika behov.
Bland företagets lösningar finner ni krasch-testade grindar, vägspärrar, pollare, bommar, rotationsgrindar, elstängsel och traditionellt Gunnebostängsel, skjut- och slaggrindar i aluminium och stål. GPP Perimeter Protection AB är även leverantörer av vägsäkerhetslösningar och Hem & Villa stängsel som säljs via återförsäljare.