Entreprenörskyrkan

Entreprenörer bjuds in till kollaborativ arbetsplats för en dag

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2010 13:41 CET

Välkommen till Nolltillhundra!

Vad behöver du för att bli en bättre entreprenör?

Kreativitet verkar inte i ett vakuum. Ändå är kreatören allt som oftast själv i sitt skapande. Den 18:e november bjuder vi in till en inspirerande arbetsmiljö där entreprenör möter entreprenör under en heldag av utvecklande företagsaktiviteter. Syftet med eventet är att sammanföra Stockholms entreprenörer för att dela kunskap och hjälpa varandra mot fortsatt framgång. Vi bygger en kollaborativ arbetsplats.

Du som går i företagstankar är lika välkommen som den redan etablerade entreprenören. På plats finns bland annat rådgivare, föreläsare och idésprutor för att hjälpa dig från noll till hundra på en dag!

Kolla in hemsidan för mer info: www.entreprenorskyrkan.se/nolltillhundra

När? 18:e november, 8-17 (+ partaj)

Var? Allhuset (Rotundan), Stockholms Universitet
Vem? Entreprenörer, blivande entreprenörer och så förstås arrangörerna:

FENA Stockholm, Student Business Challenge och Entreprenörskyrkan.

Vi skapar Sveriges mest attraktiva arbetsmiljö för unga, innovativa entreprenörer som gör hållbara affärer.

Vi är belägna i en gammal grek-ortodox kyrka som bidrar med en mäktig, vacker lokal men det stora värdet ligger hos de människor som sitter här – kreativa, innovativa entreprenörer som gör goda, hållbara affärer.