Business Smart

Entreprenörsklubben unik i Sverige!

Pressmeddelande   •   Nov 29, 2011 12:44 CET

Resultatklubben, som klubben heter, finns till för att dramastiskt förändra sättet företagare gör affärer på. Ambitionen är att ge deltagarna insikter, smarta planeringsverktyg, olika framgångsrecepten och verktyg som tar härifrån till din önskade framtid och med ökad omsättning som resultat.

Klubben är passande för entreprenörer som inte har de kunder de vill ha, inte tjänar de pengar de vill och behöver tjäna för att driva ett lönsamt företag, inte vet hur de ska marknadsföra sig frekvent och konsekvent.

- Många företagare sätter upp massa ursäkter för att inte sälja mer eller marknadsföra mer. De beror ofta på hinder av något slag eller att de helt enkelt inte har kunskapen.
Klubben hjälper dem båda delarna så att de kan komma igång och skapa de bästa resultaten så snabbt som möjligt, säger grundaren och företagscoachen ViviAnn Labba.

Resultatklubben är inne på sitt tredje år och upplägget är unikt i Sverige. Klubben genomför sin verksamhet via internet och telefoni vilket möjliggör deltagare från hela Sverige och Norden.

- När det gäller att hitta fler kunder och tjäna mer pengar, så behöver du lära dig beprövade och testade sätt att skapa högre omsättning, hitta fler kunder och sälja mer och bättre. Du behöver få veta steg-för-steg vad du ska göra och hur för att uppnå största möjliga resultat, säger grundaren och företagscoachen ViviAnn Labba.

- Vi är en av de få platserna där företagare får connecta med varandra inte bara på internet och de forum som finns, utan också genom våra frekventa coachingsamtal där lärandet sker i grupp och där ideer utbyts i realtid.

Grundare och företagscoachen ViviAnn Labba har hjälpt entreprenörer med sin marknadsföring och försäljning sedan 2006. Hon har skrivit flera böcker som har till syfte att hjälpa företagare att hitta fler kunder och sälja sin kompetens på ett smart sätt och tjäna mer. Hon har lett flera projekt inom Tillväxtverkets Kvinnors Företagande programmen.

Läs mer på: www.Resultatklubben.se

Kontakta oss för frågor eller för foton i samband med publicering i andra kanaler.

ViviAnn Labba
Företagscoach, Säljtränare och föreläsare