St. Hippolyt Sverige AB

Erbjudande i hästlängder till EuroHorse

Pressmeddelande   •   Feb 24, 2014 14:05 CET

Erbjudande i hästlängder till EuroHorse mellan den 27/2-2/3 - 2014

”Ta chansen att köpa en säck NaturMüsli för 200 kr inkl. moms när du köper andra varor för minst 300 kr! En säck per hushåll så länge lagret räcker.”

NaturMüsli är det foder från St. Hippolyt som är mest koncentrerat och mest ekonomiskt. Lägg vikten på ett analyserat grovfodret som matchar din häst behov och tillsätt endast en liten mängd NaturMüsli för att tillgodose din hästs alla näringsbehov.

Vi finns på plats i Göteborg på EuroHorse i vanlig ordning på samma plats som alltid: B07:18

Välkomna att prata hästfoder med oss!

Foderrådgivning Fodret, som är baserat på krydd- och läkeörter, vänder sig till alla kategorier av hästar – från sällskapsponnyn till tävlingshästar på elitnivå. Korrekt användning av de olika fodersorterna, rådgivning om och sammansättning av en optimal fodring till varje häst är en central del av den service, St. Hippolyt erbjuder sina kunder. St Hippolyt Danmark A/S och St. Hippolyt Sverige A...B erbjuder kostnadsfri foderrådgivning, där företagets foderkonsulenter – veterinärer och agronomer – ger vägledning och kunnig hjälp vid konkreta problem. Om du har frågor om din häst eller är tveksam på vilket foder du ska använda, är du mycket välkommen att kontakta oss. Otaliga problem kan förebyggas eller avhjälpas, om fodringen tillrättaläggs efter hästens behov. Här kan vår veterinärtjänst vara en värdefull hjälp. Vi samarbetar med både danska och utländska forskningsinstitut, och vår rådgivning är därför alltid baserad på den senaste forskningen om hästfoder.