MPC AB

Erik Hamrén gör premiär hos MPC Stjärngolf

Pressmeddelande   •   Jul 08, 2013 23:55 CEST

Det återstår nu en deltävling för MPC Stjärngolf Tour vilket sker den 22 augusti i Göteborg. Vi kan redan nu avslöja att fotbollslandslagets förbundskapten Erik Hamrén kommer till start. Detta innebär att han gör premiär som deltagare lagom till evenemangets tio års jubileum.

MPC Stjärngolf Touren spelas på fyra orter i Sverige genom att ha en spelort per storregion i form av södra, norra, västra och östra. Spelorter är Malmö, Stockholm, Örnsköldsvik och Göteborg där samtliga förutom sistnämnda redan har avgjorts, Göteborg avgörs den 22 augusti där det återigen är Hills GC som är tävlingsbana.

Erik Hamrén gör premiär

Till varje företagsteam tillsätts en känd profil från artist-, idrotts- och nöjesvärlden. En av de profiler som nu gett klartecken är förbundskapten Erik Hamrén vilket innebär att han gör premiär som deltagare i MPC Stjärngolf.

- Vi hade äran av att Andreas Granqvist och Jonas Olsson från fotbollslandslaget deltog vid tourpremiären i Malmö vilket är extra roligt då de är högaktuella i gällande VM kval. Att vi nu också fått klartecken om att deras förbundskapten Erik Hamrén kommer till vår touravslutning i Göteborg är mycket glädjande. Erik är optimal profil till evenemanget och dess företag som är med vilket ligger helt i fas med vår evenemangsidé, säger Marcus Palmqvist

Evenemanget tar emot upp till trettio företagsteam och på banan finns det drygt tio hålvärdar som ger en stark inramning för tävlingen, totalt är det drygt femhundra deltagare på touren.

MPC Stjärngolf deltävling nummer fyra och därmed sista för 2013 spelas på Hills GC torsdagen den 22 augusti med start kl. 12.00. För vidare information om MPC Stjärngolf, kontakta Marcus Palmqvist via mail marcus.palmqvist@mpcab.se eller telefon 08 – 452 22 30 eller besök: www.stjarngolf .se