Yabot AB

Erotisk berättelse från debutant

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2020 14:50 CET

Laura kysste min hals och rörde sina läppar neråt för att strax därefter suga tag i min ena bröstvårta, jag krökte ryggen och bet ihop tänderna för att inte skrika rakt ut. Hennes varma hand letade sig sakta uppför insidan av mitt lår. Jag ville hasa ner i sängen, möta hennes hand snabbare för att få tillfredsställelse. Så kände jag hennes fingrar leka med de våta lockarna mellan mina ben och jag kunde inte låta bli att undslippa ett litet skratt.

Den vackra och underbara Carmens amorösa liv är berättelsen om hur unga Carmen finner sin sexualitet och använder denna för att forma sitt liv.

Sonya Muño föddes i Chile 1969 men flydde innan militärkuppen till Sverige med sin familj. Hon växte upp i en bruksort i mellansverige. Idag bor hon med sin man i Palma de Mallorca och jobbar inom turistnäringen. Det här är henne debut.

Sonya Muño är en pseudonym.

”Vackert och nästan poetiskt språk. Skickligt och sinnligt”, Gärd.

”En bladvändare från den första sidan till den sista. Den lästes med pirrande förväntan som bar fram till den ena erotiska sensationen efter den andra”, Maria

”Väldigt sexig och trovärdig”, Lena

Rek.pris: 79 kr (e-bok), 99 kr (papper)

Ljudboken är inläst av Linda Smedberg

• Antal sidor: 132
  • Format (b x h): 110 x 178 mm
  • ISBN: 978-91-7773-966-1 (papper)
  • Format: Ljudbok, e-bok och pocket

Yabot :: Stories reflecting today

På Yabot ger vi inte ut böcker – vi publicerar berättelser.

Yabot startades 2017 och i början av 2018 kom vår första bok ut: Tiamo - Match vid första klicket. Under 2019 har vi arbetat hårt med att få ut fler titlar och det har blivit både facklitteratur och skönlitteratur, både nytt och gammalt. Titta på alla våra titlar så kanske du hittar något som passar just dig.

Vi har också tjänster för dig som vill sköta din egen utgivning, allt från arbete med berättelse och text till omslag, sättning och distribution. Detta gör vi undernamnet YAZON.