Estella Fashionhouse AB

Estella Fashionhouse samarbetar med House of Dagmar

Pressmeddelande   •   Jun 30, 2013 00:41 CEST

Dagmar är ett av de mest omtalade märkena på den svenska modemarknaden just nu! House of Dagmar säljer kläder för kvinnor, startades år 2005 av de tre systrarna Kristina, Sofia och Karin och har sedan dess blivit prisade världen över för sin fantastiska design och fina kvalitet. År 2011 vann systrarna Dagmar den ärofyllda Guldknappen på grund av sin okonventionella och sofistikerade design.

Estella.se erbjuder kvinnor attraktiva klädvarumärken på deras villkor med en lyxig framtoning. Affärsidén är att ge alla kvinnor möjligheten att handla märkeskläder online dygnet runt oavsett var i landet man bor. Våra förslag på outfits gör det enkelt för dig som kund att köpa kläder på nätet och vi erbjuder snabba leveranser. Se våra nyheter för mode!

Sortimentet består av utvalda klassiska och moderna kläder från välkända varumärken med hög kvalitet. Allt för den medvetna kvinnan. Vår ambition är att plaggen ska kunna användas ofta och under en lång tid.

Estella.se är grundat och baserat i textil- och logistikstaden Borås. Huvudkontor och lager ligger i det anrika Oscar Jacobsonshuset i centrala Borås.