Eurovip Group

Ett av de bolag som Eurovip Group AB tecknat avtal om förvärv med offentliggör kund i Thailand

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2007 09:45 CET

Det thailändska bolag inom CISL Gruppen AB (publ) som Eurovip Group AB (publ) tecknat avtal om förvärv med meddelade den 13 november 2006 att man tecknat en ny utvecklingsorder med ett ordervärde beräknat till 20.5 Mkr.

I och med att leveranser nu påbörjats kan kundens namn offentliggöras. Kunden är Telephone Organization of Thailand (TOT), en statlig tjänsteleverantör inom telefoni.

- Projektet har påbörjats och kommer att avslutas innan årsskiftet 2007. Samarbetet med TOT fungerar bra och vi ser stora möjligheter att samarbetet kommer fördjupas än mer under 2007 och 2008, säger Kenth Söderström, VD på CISL Gruppen AB (publ.)

För mer information, se pressmeddelandet från Cisl Gruppen AB på bolagets hemsida: http://www.cisl.se

För ytterligare information, kontakta:
-Jan Sjödin, Vd, Eurovip Group AB. Tel: 044-590 51 50. Mobil: 0708-97 00 50. E-post: jan.sjodin@eurovipgroup.se
-Kenth Söderström, VD CISL Gruppen AB (publ). Tel: 070-556 51 37.

www.eurovipgroup.se

Om Eurovip Group AB
Eurovip Group utvecklar tekniska lösningar för korttransaktionshantering och kommunikationsplattformar. Bolaget lanserar "Föreningskortet" som är ett bonuskort som ger ideella föreningar och hjälporganisationer extra intäkter. I koncernen ingår dotterbolagen Eurovip AB, Eurovip Mobile Services AB och Card Value Scandinavia AB. Eurovip är en ledande leverantör av system för marknadskommunikation. Genom kundlojalitetsprogrammet Daylight kan butiker kommunicera individuella kampanjer och anpassade erbjudanden till sina medlemmar med till exempel e-post, DR och SMS. Eurovip Mobile Services erbjuder olika former av marknadsföringstjänster för företag, t.ex. genomförande av marknadsundersökningar via mobiltelefon, och en plattform (kupong.se) för hantering av digitala värdekuponger. Card Value sköter medlemsdatabaser åt företag och organisationer.