Petit Hotel AB

Ett framgångsrikt år för medlemmarna i Petit Hotel

Pressmeddelande   •   Okt 14, 2010 11:36 CEST

I helgen hade ägarna till hotellen i nätverket Petit Hotel sitt årliga höstmöte på Björholmens Marina på Tjörn. Vid en redovisning av hur året hittills varit, visade det sig att förväntningarna överträffats med råge. De flesta har varit fullbokade under hela sommaren och stora delar av våren och hösten. Man har, visade det sig, haft många utländska gäster och då mest från Danmark, Norge, Frankrike, Holland, Tyskland och Italien. Medlemmarna ser nu med stor tillförsikt fram mot det kommande året.

För mer information om Petit Hotel kontakta gärna Leena Höbinger på Petit Hotel, tel. 0225-412 60, 070-214 17 06, leena@petithotel.se

Petit Hotel, som också är medlem i Pleasant Hotels Europe, finns idag på 37 platser i Sverige från Ulvön i norr till Trelleborg i söder. Hotellen är familjeägda och lämpade för såväl privata gäster som för konferenser. Gemensamt för hotellen är att de har god service, hög komfort och ett utmärkt kök. Petit Hotel Pearl ingår i kedjan med 7 härliga ställen utanför Sverige.

Bilder och pressinformation finns på www.petithotel.se/pressrum/press.html