Mera mål

Ett plus ett blir tre i samarbetet mellan Mera Mål och Inspiration Company

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2009 17:44 CET

Mera Mål AB och Inspiration Company har i december 2009 inlett ett löpande samarbete. Mera Mål erbjuder föreläsningar och utbildningar inom resultat och mål och Inspiration Company erbjuder lösningar för motivation, lojalitet och kundklubbar. Genom att koppla samman företagens respektive tjänster ökar utväxlingen av insatserna och ger kunderna accelererande tillväxt.

När Anette och Ola Wallström började föra en diskussion med Stefan Thorberg om ett samarbete mynnade samtalet ut i frågan: vad är det som verkligen får försäljningen att öka? Den gemensamma uppfattningen var att det krävs ett mål, en plan, personligt engagemang, coaching, mätning och uppföljning, samt belöning av medarbetarna när de gör rätt saker.

- Vi insåg att våra affärsverksamheter passade som hand i handske! Mera Mål hjälper kunderna att sätta mål och få till det personliga engagemanget och Inspiration Company har system som följer upp och belönar, säger Anette Wallström, VD Mera Mål.

Tillsammans erbjuder Mera Mål och Inspiration Company en helhet . Kunderna får medarbetare som är mål- och resultatorienterade och företagsledningen får ett system där team och individuella prestationer mäts och belönas.

- Genom att koppla på Mera Måls tjänster tillsammans med våra egna sätter vi igång en positiv kedjereaktion. När vi använder båda bolagens tjänster skapar vi garanterat accelererande tillväxt. Vi ser fram emot ett bra samarbete där ett plus ett blir tre, säger Stefan Thorberg, VD Inspiration Company.

Läs mer om Inspiration Company på www.inspirationcompany.se

Läs mer om Mera Mål på www.meramal.se