Eurocine Vaccines AB

Eurocine Vaccines offentliggör informations-memorandum och bjuder in till presentation

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2010 09:11 CET

(Aktietorget: EUCI)

Styrelsen för Eurocine Vaccines har upprättat ett informationsmemorandum avseende föreliggande nyemission med företrädesrätt för befintliga aktieägare. IM samt anmälningssedel för teckning utan företrädesrätt finns från och med idag tillgängliga på www.eurocine.se, www.aktietorget.se samt www.sedermera.se.

Bolaget bjuder också in till en presentation den 25 februari kl. 17.00 i World Trade Center, Stockholm.

Styrelsen för Eurocine Vaccines AB (publ) har upprättat ett informationsmemorandum ("IM") avseende föreliggande nyemission om 9,7 miljoner kronor med företrädesrätt för Eurocine Vaccines befintliga aktieägare. IM samt anmälningssedel för teckning utan företrädesrätt finns från och med idag tillgängliga på www.eurocine.se, www.aktietorget.se samt www.sedermera.se. IM och anmälningssedel kan även erhållas kostnadsfritt från Eurocine Vaccines.

Bolaget bjuder också in till en företagspresentation med anledning av den förestående företrädesemissionen. Presentationen äger rum den 25 februari kl. 17.00 i World Trade Center, Klarabergsviadukten 70, Stockholm.
Välkomna!

Solna 2010-02-16
Eurocine Vaccines AB (Publ)

Hans Arwidsson