Navark Handels AB

European Powerboat of the Year 2010

Pressmeddelande   •   Feb 04, 2010 14:25 CET

PRESTIGE-märket har etablerat sig i ”världen av stora motorbåtar”. Först genom nomineringen, och därefter genom att vinna den största utmärkelsen en motorbåt kan få; European Powerboat of the Year 2010. Jeanneau’s nya Yacht Prestige 60 tog hem priset i klassen Motorbåtar över 50 fot, en ypperlig start för Jeanneau’s nya satsning av lyxiga ”Prestige Yachts”. Juryn bestod av en grupp väletablerade journalister från båt branschen. De nominerade i kategorin var: Fairline Squadron 65, Sessa C68, Absolute 64, Itama Sixty och Prestige 60.

Vi har funnits sedan 1990 och är representanter i Sverige för den franska Segel- och Prestige tillverkaren Jeanneau. Vi är en av Sveriges ledande båtmäklare, inte minst när det gäller lite större båtar. För att lyckas är det ofta vi går utanför landets gränser. Vi samarbetar med andra mäklare i nästan alla europeiska länder och vi listar våra objekt på de flesta av världens ledande portaler.