AB Evergreen Solutions

Evergreen Solutions anställer ny försäljningschef

Pressmeddelande   •   Aug 13, 2012 18:23 CEST

Ny Försäljningschef

AB Evergreen Solutions förstärker säljteamet med försäljningschef från Terana AB. AB Evergreen Solutions, ledande leverantör av minireningsverkför rening av enskilt avlopp, rekryterar ytterligare och förstärker säljteamet med en ny försäljningschef.

Göran Edqvist, tidigare försäljningschef på Terana AB börjar på AB Evergreen Solutions som ny försäljningschef. Patrik Rosencrantz, tidigare försäljningschef på Evergreen Solutions blir nu marknadschef i Norden för Evergreen Solutions räkning.

Göran har tidigare arbetat med försäljning av minireningsverkoch reningsverkpå KWH pipe Sverige AB och nu senast som försäljningschef på Terana AB, en av Sveriges snabbas växande grossister. Nu välkomnar vi Göran till AB Evergreen Solutions.

Nya utmaningar, en kreativ och stimulerande arbetsmiljö och övertygelsen, efter alla år i branschen, att BioCleaner är marknadens bästa och mest pålitliga minireningsverk gjorde valet för Göran enkelt att anta utmaningen som försäljningschef på Evergreen Solutions.

BioCleaner ett av de mest beprövade reningsverken på marknaden med över 20år i drift. Bio Cleaner är självklart certifierat enligt EN12566-3 enligt det nya byggproduktsdirektivet från Boverket.

Erfarenheten av alla år i drift återspeglas i att vi HELT saknar mekaniska pumpar, el eller rörliga delar nere i själva tanken! BioCleaner är det robusta minireningsverketanpassat för nordiska förhållanden

Kontakta gärna Göran för mer information:
Göran Edqvist
Tele: 070-388 33 10
e-post: goran@egreen.se
www.egreen.se

AB Evergreen Solutions har sedan 2007 levererat oberoende certifierade system för avloppsvattenrening anpassade för den svenska marknaden. Evergreen har i dag kontor i Stockholm, Göteborg, Örebro samt Skåne och är en av landets ledande inom området prefabricerade produkter för avvloppsvattenrening s.k. minireningsverk