Exibea

Exibea meddelar att ELIQ Online nu lanseras i engelsk version för internationella kunder

Pressmeddelande   •   Maj 07, 2014 08:47 CEST

Ryktet om ELIQ Onlines användarvänliga och inspirerande funktioner för att skapa energismarta hem sprider sig och Exibea har jobbat hårt för att kunna erbjuda ELIQ Online till nya internationella vänner. Exibea är därför stolta över att kunna meddela att ELIQ Online nu finns i engelsk version och står klar för att skeppas till kunder och återförsäljare utanför Sverige.

Exibea har haft initialt fokus på den Svenska marknaden för att tillgodose svenska användares behov på bästa sätt. Företaget jobbar nära användarna för att utveckla funktioner som efterfrågas av de svenska hemmen som ligger i framkant när det gäller att leva energismart.

Schweiz är först ut
ELIQ Online står nu klar för att skeppas till de nordiska länderna men också Schweiz där Exibea sedan ett par år tillbaka samarbetar med en distributör.

Exibea jobbar kontinuerligt med att utveckla ELIQ Onlines funktioner och kommer under vår och sommar publicera nyheter som gör det ännu enklare att leva energismart.

ELIQ skall uppfattas som användarens el-vän och helt oberoende av elbolag ge hushållet bästa möjliga kontroll över sin elkostnad och samtidigt minska oron för att något oväntat händer säger Olof Hartelius (Innovation Manager).