CABINEX AB

Exklusiv 100x100 duschhörn i flera utföranden

Pressmeddelande   •   Nov 05, 2010 14:19 CET

CABINEX Badrumsprodukter utökar med nytt rymligt duschhörn, 100x100cm.  Efterfrågan på duschhörn i rymligare utförande har ökat då badrummen blir allt större. Modell C120-100 finns i fyra olika glastyper, Klarglas, AquaFrost, White-Stripes eller Black-Stripes. Modellen bygger på  CABINEX senaste duschkonstruktion som är genomtänkt och funktionell med flera unika möjligheter och lösningar. CABINEX tillverkar och lagerför ett stort utbud av duschhörn och duschväggar för de flesta smaker och behov.

Läs om den nya duschhörnan på http://www.cabinex.se/Sok.asp?searchFor=c120-100

Cabinex AB utvecklar och producerar badrumsprodukter med ambitionen att erbjuda den scandinaviska marknaden "Mer Badrum För Pengarna!". Cabinex ständiga utveckling av både existerande och nya produkter har gett en kontinuerlig stark tillväxt i företaget, sedan starten 1998. Företaget Cabinex AB startade 1998 i småländska Ljungby och är dotterbolag till Azaria Invest AB.. Besök www.cabinex.se för mer information.