Bjärreds Design AB

Exklusiv badrumsinredning med lyxiga detaljer i kristall hos Bjärreds Design.

Pressmeddelande   •   Apr 07, 2009 21:44 CEST

Bjärreds Design har glädjen att presentera exklusiva knoppar i äkta kristall som går att få på badrumsinredningen från den tyska premiumtillverkaren Saniku's inredningar till badrum. En efterlängtad nyhet då trenden går mer mot lyx och flärd i badrummet.

Saniku tillverkar högkvalitativa badrumsprogram i det exklusiva premium segmentet som gör det möjligt för dig som kund att designa ert eget personliga drömbadrum.

Alla Sanikus produkter är tillverkade i Tyskland. Alla produkter är designade och producerade för att hålla extremt hög kvalitet och ha en mycket lång livslängd. Alla material är valda med omsorg för att möta de krav och förväntningar som kunden har som vill skapa ett exklusivt badrum. Genom att erbjuda många valmöjligheter beträffande färg, form och material finns goda möjligheter att skapa ett badrum med unik design och funktionalitet.

Nu finns också möjligheten att välja exklusiva knoppar i kristall till badrumsinredningen. För mer information kontakta Bjärreds Design. www.bjarredsdesign.se

För bilder på den exklusiva knoppen i kristall följ länken http://2.bp.blogspot.com/_paDIpyrWG_A/SdumjY4L5rI/AAAAAAAAAEw/qNO0_PJ20go/s1600-h/T%C3%BCrgriffe_Final_065.jpg