Universal Music Sweden

EXKLUSIV FÖRHANDSLYSSNING PÅ "ALL I EVER WANTED" - ADRIAN LUX SAMARBETE MED KENTS JOCKE BERG - PÅ ADRIAN LUX FACEBOOKSIDA

Pressmeddelande   •   Mar 19, 2012 12:10 CET

Producenten, DJn och artisten Adrian Lux albumdebut närmar sig - den 4 April släpps hans sjävlbetitlade album på Svenska Inspelningar/Universal. Tidigare hitsinglar från Adrian Lux som "Boy", "Alive" och "Teenage Crime" finns med och precis som tidigare rör det sig om storslagen house mixad med melodiös pop. Albumet är fyllt av vokala gästspel från artister som Lune, Dante och Rebecca & Fiona m.fl.

Albumets kanske mest spektakulära samarbete är troligtvis med Kents frontman Jocke Berg som gästar på spåret "All I Ever Wanted". Trots att det är drygt två veckor kvar till albumsläppet är det redan idag möjligt att höra "All I Ever Wanted" för alla som gillar Adrian Lux Facebook-sida -  KLICKA HÄR

Adrian åker under tisdagen till Miami för två spelningar i samband med Winter Music Conference men är tillbaka i Sverige i början på nästa vecka och kommer att finnas tillgänglig för intervjuer inför albumreleasen.

För mer info:

Svenskainspelningar