Moment Group AB

EXKLUSIV KONSERT MED ALEKS PÅ HAMBURGER BÖRS PÅ PÅSKAFTON

Pressmeddelande   •   Mar 26, 2012 14:29 CEST

Sveriges nya soulstjärna Aleks öppnade för D’Angelo i Filadelfiakyrkan 10 februari och laddar nu  upp inför sin exklusiva Stockholmsspelning på Hamburger Börs på Påskafton. Missa inte chansen att uppleva låtarna från den kritikerrosade skivan ”Inte Längre Fiender” live!

Efter flera fantastiska refränger, med framför allt Ison & Fille, släppte Aleks debutalbumet ”Inte Längre Fiender” i november förra året. Trots höga förväntningar imponerade han stort på både fans och kritiker. Det dröjde inte länge förrän singeln ”Robot” snurrade varm på radio och Aleks nominerades till en Grammis som Årets Nykomling – och vann.

Aleks fick drömuppdraget att öppna för D’Angelo i Filadelfiakyrkan den 10 februari. Det blev en försmak inför den 7 april då han förgyller scenen på Hamburger Börs. För att krydda denna afton ytterligare kommer DJ Taro och The Soul Lounge vända skivor både före och efter konserten. För alla som vill fira in påsken med förstaklassig soul är det helt klart Hamburger Börs som gäller.

BILJETTER
Säljs via Hamburger Börs hemsida

Pris: 200 kr. Åldersgräns: 20 år.

Wallmans Nöjen är ett av Sveriges ledande företag inom nöjesupplevelser och integrerad kvalitetsunderhållning.  Grunden till koncernen lades redan 1956 och Wallmans Nöjen var först i Sverige med det succéartade konceptet Dinnershow där gästerna serveras en helkväll med såväl mat som underhållning. I Wallmans Nöjen ingår idag varumärkena Golden Hits, Hamburger Börs och Wallmans. Företaget är även delägare i Ladies Night. Sedan 2009 ingår Wallmans Nöjen i 2E Group.

2E Group, Nordens ledande upplevelsekoncern, skapar upplevelser och möten för en bred publik. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen Event & Conference samt Wallmans Nöjen. 2E Group AB (publ) med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Malmö, Växjö och Falkenberg är listat på First North med Premium som Certified Adviser.