Make Away AB

Exklusivt erbjudande - Metro Modes Julkalender

Pressmeddelande   •   Dec 06, 2012 09:33 CET

Vill du vara snyggast på festen?  Bli exklusivt sminkad av ett proffs? Make Away Sthlm/ NYC´s professionella Make Up Artister kommer hem till Dig.  Perfekt för dig som vill unna dig själv och tjejkvällen något extra.  Make Away Sthlm/ NYC har på kort tid blivit väldigt uppskattade av den moderna Storstadskunden. Det är tidseffektivt, hög kundservice och välkända produkter. En professionell Make Up upplevelse , skräddarsydd för Dig.

Lucka 5 erbjuder dig som gör en bokning i Stockholm eller Göteborg,  from idag fram till 12 december hela 25 % rabatt på samtliga av Make Away Sthlm/ NYCs fyra olika erbjudanden! Väljer du istället att boka mellan 13 december – 31 december så får du 10 % rabatt på samtliga erbjudanden!

Kom ihåg att själva datumet för ditt besök från Make Away Sthlm/ NYC är valfritt. Du kan alltså önska ett Make up besök i tex januari, dock så vill Make Away Sthlm/ NYCs ha in din bokning under ovanstående datum för att erbjuda Dig ovanstående rabatt.

För att erhålla rabatt vid bokning: Skriv Metro Mode Julkalender i kommentarsfältet i bokningformuläret för att Kundservice ska se att du är Metro Modes läsare och få det exklusiva erbjudandet.

Vid bokning: www.themakeaway.com/boka-din-egen-makeup-artist

Varmt välkommen till Make Away Sthlm/NYC!

Make Away AB är det första svenska företag med affärsidé att erbjuda och förmedla proffesionella Make Up Artisters tjänster direkt hem till privatpersoner och företag i Stockholm. Högtider, bröllop,festligheter mm, våra Make Up Artister kommer till kunden,inte tvärtom. Make Away AB arbetar även med diverse kommersiella uppdrag inom film,tv och reklam samt moderelaterade events och evenemang.

VÅRA VÄRDEORD:
-Fokus. Alltid fokus på kundens önskemål.
-Upplevelse. Att leverera en upplevelse att minnas.
-Professionellt. Snabbt, snyggt och professionellt.

VISION
Make Away ska vara det första valet när våra kunder har behov av professionella make up Artisters tjänster under veckor,helger och högtider. Idag i Stockholm, imorgon New York. Steg för steg.