Likestyle AB / mindAlike

Exklusivt singelmingel med italienskt tema

Pressmeddelande   •   Okt 17, 2012 23:41 CEST

I kväll träffades högutbildade singlar för ett medlemsevent hos The Wineagency för att bekanta sig med några italienska vinproducenter och mingla. Den sociala klubben och communityn mindAlike stod som arrangör.

- Vin och mat är det naturligaste sättet i världen att umgås, säger Ann Burgaz VD för The Wineagency och understryker att man aldrig ska underskatta matbordets samlande kraft. Det kändes helt rätt att arrangera en vinprovning med tilltugg och jag valde temat Italien eftersom vi svenskar älskar det italienska köket och vinerna. Idag har mindAlikes medlemmar fått prova vin från två av Italiens mest kända vinproducenter, Amaronefamiljen Allegrini och Chiantiproducenten Marchesi Mazzei. Till vinerna serverades en underbar italiensk buffé från Pontus Frihiof.

För att bli medlem i mindAlike krävs en akademisk utbildning och en årsinkomst om lägst 500 tkr eller en förmögenhet om lägst 3 Mkr samt att man är singel i åldersgruppen 30-65 år. Det är bara andra godkända medlemmar som har tillträde till mindAlikes community och de sociala aktiviteterna.

För ytterligare kommentarer och information kontakta Yvonne Knutsen, mobil 0708-872 667 eller yvonne.knutsen@mindalike.se. Se även www.mindalike.se