Expekt.com

Se Expekts nya TV-reklam med Strömberg, Kåmark och Wikegård

Pressmeddelande   •   Apr 09, 2009 10:51 CEST

Expekt.com är tillbaka i TV-rutan. I dagarna går spelbolaget ut med en ny TV-kampanj där vi får följa Expekt.coms profiler och exklusiva experter Glenn Strömberg, Pontus Kåmark och Niklas Wikegård bakom kulisserna när de förbereder ett fiktivt event. Filmerna ska öka varumärkeskännedomen, koppla varumärket ännu hårdare till onlinespel och ta marknadsandelar från konkurrenterna.

- Vi tror starkt på formatet med den naturliga kopplingen mellan bolaget och Sveriges tre starkaste sportprofiler. Filmerna kommer att rulla i MTG TV och Kanal 5 men redan nu har vi en spridning på nätet med längre, oklippta versioner, säger Expekt.coms Sverige-chef Mårten Forste.

Expekt.com satsar hårt på stora profiler och har jobbat med Wikegård, Strömberg och Kåmark i flera år.

- Det är unika filmer med Sveriges tre största experter inom fotboll och ishockey. Med Strömberg, Kåmark och Wikegård har vi tre äss i leken som inget annat spelbolag i Sverige kan konkurrera med, menar Dan Vikman, PR- och informationschef på Expekt.com.

- Vi har en spännande tid framför oss på Expekt.com med nya, starka ägare i Mangas Gaming och gamla och nya kunder kan se fram emot en spännande vår och sommar.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mårten Forste, Sverige-chef: +46 761-687 600
Dan Vikman, PR- och informationschef: +356 9911 2020