Jonas Larsson - Back To Basic

Experter/Kostproffs- och Trollgubbar

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2013 09:31 CET

Den kan sannerligen diskuteras, rubriken alltså. Det finns snart ett oändligt hav av dessa kategorier människor, så vem ska du lita på? Vem ska du vända dig till när du behöver en hjälpande hand?

Personligen anser jag att det finns gott om experter med tunnelseende, människor med fina utbildningar som tror sig sitta på facit för hur alla borde äta och träna, men så fungerar det inte. Använd ditt sunda förnuft, både du som kund och du som expertis. För att kunden ska få bästa möjliga verktyg för att hitta en väg till godare hälsa, då krävs det att man lyssnar in hur han/hon lever, vad man äter, vilka träningsformer man uppskattar idag. Ja, helt enkelt reda ut förutsättningarna och bakgrunden till vad som för just denna unika individen till dig för hjälp.

Dagligen står det i tidningarna om hur du ska kunna komma i ditt livs form på kortaste möjliga tid, rekord på rekord. Men kan verkligen alla trolla? Jag tror mig kunna hjälpa dig som vill hitta formen på sikt och må oförskämt bra under tiden, bara du sätter begränsningarna. Jag tror mig kunna hjälpa dig som vill hitta formen snabbt, men kommer jag också förklara svårigheten i att hålla fast vid just denna form.

Min styrka, det är att hjälpa dig som vill pressa dig själv, du som redan är tränad, men som vill mer. Vänder du dig till mig för hjälp med kostprogram, träningsprogram, online eller inte, och/eller om du bara vill ha råd, någon enstaka träff, eller vad du kan tänkas önska. Då kommer du att möta en människa som bryr sig, som ger allt för att du ska hitta rätt. Och jag trollar inte...

Kampanjpriser ända fram till 31 april - passa på att hitta sommarformen

Kontakta mig: larssonjonas02@gmail.com

/Jonas Larsson

Kost- och träningsrådgivning för de som vill hitta formen och/eller en sundare livsstil, utan att bli fattiga. Generösa erbjudanden, hängiven service och kontinuerlig uppföljning, det får du av mig.