Din Kurs Sverige AB

Få betalt direkt. Förenkla din fakturering. Vi gör det lätt för dig!

Pressmeddelande   •   Sep 23, 2010 13:02 CEST

Nyhet! Exportera fakturainformation - från Din Kurs till Excel-format.

På Din Kurs finner du all information om dina events. Även den som gäller dina fakturor. Tänk om du kunde föra över den informationen till ett Excelblad bara genom några enkla knapptryck!  Vilken fördel. Vi bad våra programmerare att titta på saken, och nu är den nya funktionen färdig att användas.

Genom att exportera information från Din Kurs till en Excel-fil får du ett praktiskt bokföringsunderlag för din redovisning. En klar vinst både vad gäller tid och arbete.

I nuläget är tjänsten anpassad för Excel, men under hösten arbetar vi på att den ska bli kompatibel även med andra filformat. Vilket format brukar du använda? Hör av dig, vi bygger ständigt ut systemet efter våra kunders önskemål.

Klicka här för att komma till dinkurs.se

VISA eller Master Card? Ta betalt med kort!

Att ta betalt direkt vid anmälningstillfället har många fördelar. Inte minst vet du att betalningen är avklarad från början. Du slipper påminnelser och trassel.
Att själv sätta upp ett kortbetalningssystem innebär bankkontakt och pappersarbete, ett arbete som vi vill bespara dig. Därför finns kortfunktionen klar inne i vårt system. För att använda den här funktionen tillkommer en extra avgift: du betalar 4,4 % på transaktionskostnaden var gång någon genomför en kortbetalning. En liten summa med tanke på att du får in pengarna snabbt och smidigt.

Kom ihåg att det är enkelt att fakturera via Din Kurs. Du väljer själv om du vill sända ut dina fakturor via e-mail eller post. Som pdf och papperskopia. Du kan också skapa unika nummerserier som underlättar din bokföring. Vi önskar dig lycka till med dina kommande evenemang.

dinkurs.se är skapad ur 10 års erfarenhet av kurs och anmälningshantering. Första versionen kom 1999. Numera är systemet helt webbaserat.

Klicka här för att komma till dinkurs.se

Behöver du hjälp med att komma igång eller om du har några frågor så är du som alltid välkommen att kontakta vår support på 010-1010340.

Teamet på Din Kurs