Westcoast Digital AB

Få hjälp att hitta cateringföretag

Pressmeddelande   •   Mar 14, 2012 14:58 CET

Nu har Westcoast Digital AB lanserat Catering24.se som skall hjälpa dig att snabbt, enkelt och kostnadsfritt hitta en cateringfirma som hjälper dig med ditt behov inom catering. Det fungerar så att man anger vad man vill ha hjälp med inom catering och sedan skickas uppdraget till anslutna företag som får kontakta uppdragsgivaren med anbud på jobbet som skall utföras.

"Vi har inom företagssfären sajter där vi för samman köpare och säljare inom hantverkare och flytt och städ-branschen så det var naturligt att utvigda till cateringbranschen också. Vi vet att det finns efterfrågan för den här typen av smarta offerttjänster på nätet inom detta område" säger Patrik Larsson, VD på Westcoast Digital AB.

Utöver själva offerttjänsten finns det ett register över cateringfirmor i olika städer. Exempel: Cateringfirmor i Stockholm, Cateringfirmor i Göteborg och Cateringfirmor i Malmö.

Tjänsten som är ett samarbete med Comp Media AB finns här: Catering24.se

Westcoast Digital AB skapar smarta internettjänster. Förutom Catering24.se driver vi bland annat sajter som  bygga hus bloggar , bensinpriser samt bloggaromekonomi.se.