Campadre

Få mer tid till romantik - klicka hem en alla hjärtans dag present

Pressmeddelande   •   Feb 03, 2010 09:00 CET

Skaffa dig pluspoäng hos din älskling och bjud på en romantisk överraskning den 14 februari. Brukar du vara sent ute eller har svårt att hitta det perfekta för din älskade kan det vara en bra idé att surfa dig till lite hjälp på traven.

På shopping communityn Campadre.com hittar du under veckan utvalda smycken, godbitar och hotellövernattningar och annat som höjer temperaturen på årets mest romantiska dag. Dessutom till medlemspriser långt under de ordinarie. På ett och samma ställe kan du välja mellan bland annat vackra smycken, handgjord choklad, lyxiga hudvårdsprodukter, stämningsfull middag, eller varför inte en romantisk ”get away”?

Kampanjerna görs i samarbete med bland annat EDC by Esprit, Guerlain, Sheraton Hotel och Perla Stockholm. Erbjudandena gäller enbart på Campadre och kampanjerna pågår i upp till fem dagar. För att ta del av de låga priserna måste du vara medlem. Medlemskapet är kostnadsfritt, men antal medlemskap är begränsat.

Campadre är Skandinaviens första Private Shopping Community, det franska shoppingkonceptet som tagit stora delar av Europa och USA med storm. Det handlar om sajter endast öppna för medlemmar, där eftertraktade varumärken säljs upp till 70 procent under ordinarie pris. Varje kampanj är endast öppen i ett fåtal dagar.

Du hittar shoppingsajten på www.campadre.com.

Pressbilder finns på www.campadre.com/press/press-photos/.

För mer information, vänligen kontakta:
Krister Mossberg, vd Campadre
Tel: 0709-51 57 51, e-mail: krister@campadre.com

Emilie Thorsén, pressansvarig Campadre
Tel: 0709-51 57 56, e-mail: emilie@campadre.com

Campadre är Skandinaviens första och största medlemsbaserade kampanjsajt, med över 200 000 medlemmar. Sen februari 2009 erbjuder Campadre mode, heminredning, resor och andra livsstilsprodukter från exklusiva varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är gratis, men antal medlemskap är begränsat.