Spray, Spraydate och Passagen

Få ut ditt budskap på Passagen under politikerveckan

Pressmeddelande   •   Jun 07, 2011 10:46 CEST

Passagen.se är en av Sveriges mest välbesökta sajter med fokus på debatt och blogg. Under politikerveckan i Almedalen 3 - 10 juli bevakar vi debatter och evenemang, delvis direkt från Visby. Samtidigt bjuder vi in debattörer, politiker och opionionsbildare att synas och diskutera på vår evenemangssajt med intresserade ute i landet.

En debattartikel på Passagen ger möjlighet att diskutera direkt med våra medlemmar och oinloggade debattörer. Våra medlemmar är lika delar män och kvinnor från hela landet, med en medelålder på drygt 40 år. Passagen har totalt omkring 450 000 unika besökare varje vecka.

Är du intresserad av att synas med en debattartikel hos oss på temat Politik?

Kontakta redaktör Karin Nygård, karin.nygard@spraypassagen.se. Senast 3 juli behöver vi texten för att kunna garantera publicering.

Om Passagen och Keynote Media Group

Passagen.se är en av Sveriges största mötesplatser på nätet med fokus på debatt och blogg. Varje vecka har vi ca 450 000 unika besökare.

Passagen ingår i Keynote Media Group som är en av Sveriges största mediekoncerner inom underhållning och sociala medier. I vår portfölj finns kända varumärken som SIME, Rodeo, Bidster, Sportal, Viva City, Nöjesguiden, Spray och Spraydate. Vi når mer än 2,5 miljoner människor i Sverige varje vecka via internet, mobil, events och printmedia.