Fabulous Living AB

Fabulous Living – NORD

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 22:17 CET

Nu har NORD också tagit steget att gå med i Fabulous Living, shoppinggallerian på nätet. NORD grundades 2003 av en grupp svenska surfare för att passa en livsstil av surfing, skateboarding, och ett liv med boende och arbete i Sverige. Produkterna är välbyggda från de finaste tygerna lämpliga för varje objekt i kollektionen. Dessa artiklar är avsedda att bäras väl, med njutning, förälskelse till förstörelse.

Bakom butiken som du hittar i Stockholm på Hökens gata 4, Södermalm står Camilo Östberg. Hans kläder hittar du även på ETC, First Aid, Greencha, Hollywood, NK Sport, Rio Gio, SexFemFyra, Stale, Bike for Fun, Boardstore, Junkyard, NORD, Sportamore, Steepstore, O'hana

Hos NORD hittar du varumärken som: Nord, Insight, Obey, Penfield, Rebel 8, Tretorn, Vans, WESC

”Det är härligt att vi hittade Fabulous Living och denna wegalleria. Vi har sedan en tid tillbaka byggt en webshop där vi hela tiden ser en ökad efterfrågan och nu vill expandera konceptet. Gallerian blir därför ett härligt komplement att skaffa en ny publik och därigenom utöka vår kundbas,” säger Camilo Östberg.

Kristi Malmberg, operativ chef för www.fabulousliving.se säger “It´s great that NORD is supporting young designers. His leisure based clothing can provide something different for our current customers.”

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontaktinfo:

VD för Fabulous Living AB: Patrik Malmberg mobil: 0708-939141, mail: patrik@fabulousliving.se, Operativ Chef för Fabulous Living: Kristi Malmberg mobil : 0703-070321, mail: kristi@fabulousliving.se, Ägare till NORD: Camilo Östberg Telefon: 08-6408220, mail: camilo@nordclothing.com, Fabulous Living Kundtjänst, mail: info@fabulousliving.se Fabulous Living Kundservice, Tel: 031-7606310

www.fabulousliving.se - Butiker inom mode, herr, dam, heminredning, barnkläder, leksaker och livsstilsprodukter