Fabulous Living AB

Fabulous Living – Sucre à porter

Pressmeddelande   •   Mar 21, 2012 17:22 CET

Nu öppnar Sucre à porter butik i Fabulous Living, shopping gallerian på nätet. Butiken startades i Oktober 2011 och ligger beläget på trendiga Davidshallstorg 1 mitt inne i Malmö och erbjuder en unik blandning av franska, italienska och spanska varumärken.

Sucre à porter är en liten koncept boutique som grundades av italienskan Caterina Faccini, som har många års erfarenhet i modeindustrin i såväl England som Sverige. Caterina  älskar allt vackert och speciellt i detta lilla himmelrike för mode kan kunderna hitta allt ifrån festklänningar till jeans och t-shirts, högklackade skor, soft ballerinas och stylade handväskor. Allt har nogrannt blivit utvalt för att kunna erbjuda något alledeles speciellt som inte går att hitta någon annanstans i staden (och i vissas fall Sverige!). VIP kvällar arrangeras regelbundet och butiken kan reserveras för “girls night out”. ”Vårt mål är att erbjuda unika produkter och den bästa möjliga servicen,” säger Caterina.

Några av de klädesmärken som erbjuds för vårsäsongen är; Paul & Joe Sister, Dress Gallery Leenoy och Des Petit Hauts, samtidigt som kunden kan hitta fantastiska italienska ballerina pumps  från Le Mie Ballerine och coola boots från Via Roma 15. Den spanska sko kollektionen Chie Mihara är en av bästsäljarna i butiken. Ljus, hand lotions och eau de parfums från Tokyo Milk tillsammans med en blandning av färgglada örhängen från Spanska designern Susan Suell och handväskor från Paris märket Make Everyday Happy kompletterar utbudet som erbjuds av Sucre à Porter.

”För oss betyder det att vi kunde gå on-line mycket tidigare än vad vi själva hade lyckats med. Bara att ha någon som tar hand om layout och teknik känns som en stor avlastning plus att kunderna får professionell backup och kundservice. Vem kunde ana att det fanns denna typ av koncept där man slipper göra allt tungt jobb samtidigt som det redan finns kunder redo att handla, säger Caterina.

Kristi Malmberg, operativ chef för www.fabulousliving.se säger “Caterina is driving this unique and very special boutique that will fit right into what our customers are looking for. It is a charming boutique which brings new brands with a feminine, contemporary vintage feel to them. We are happy that she has decided to join our Galleria.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontaktinfo:

VD för Fabulous Living AB: Patrik Malmberg mobil: 0708-939141, mail: patrik@fabulousliving.se, Operativ Chef för Fabulous Living: Kristi Malmberg mobil: 0703-070321, mail: kristi@fabulousliving.se, Ägare till Sucre à porter: Caterina Faccini, Telefon: 040-300990, mobil 0702-336016 mail: sucreaporter@gmail.com Fabulous Living Kundtjänst, mail: info@fabulousliving.se, Fabulous Living Kundservice, Tel: 031-7606310

www.fabulousliving.se - Butiker inom mode, herr, dam, heminredning, barnkläder, leksaker och livsstilsprodukter