Fabulous Living AB

Fabulous Living – Woods Wardrobe - SAND

Pressmeddelande   •   Okt 30, 2010 09:44 CEST

Woods Wardrobe – SAND  ansluter sig nu till shoppinggallerian www.fabulousliving.se

Nu öppnar Woods Wardrobe butik i Fabulous Living, en shopping galleria på nätet. Bakom Woods Wardrobe står SAND butiken på Biblioteksgatan i Stockholm. Butiken kommer kring årsskiftet att utöka sortimentet med bl a DAY men även fler varumärken. Under våren byter butiken namn till Woods Wardrobe även på Biblioteksgatan.

Woods Wardrobes affärsidé är att oavsett varumärken erbjuda kunderna kläder som ligger rätt i tiden och med hög kvalitet till en service utöver det vanliga. Bakom Woods Wardrobe ligger den svenska agenturen för SAND och DAY i Sverige. Som det ser ut nu ligger dessa båda varumärken som bas men sortimentet fylls successivt på med kompletterande produkter och varumärken. T ex Cashmere tröjor, rockar och kappor eller det senaste i skor för både dam och herr eller just den där pälsjackan som alla vill ha just nu. Woods Wardrobes webbsida på Fabulous Living är under uppbyggande och kommer att fyllas på med varor. Just nu finns butikens sortiment från varumärket SAND.

Kristi Malmberg, operativ chef för www.fabulousliving.se säger att We are very pleased to have Woods Wardrobe on board and to be part of creating a new name in the fashion world in Stockholm and Sweden.

----------------------------------------------------------------------------------------

Kontaktinfo: VD för Fabulous Living AB: Patrik Malmberg mobil: 0708-939141, mail: patrik@fabulousliving.se Operativ Chef för Fabulous Living: Kristi Malmberg mobil : 0703-070321, mail: kristi@fabulousliving.se Ägare till Woods Wardrobe Lennart Skogh Telefon: 0702-900000 och Peter Wärnfeldt, Retail Manager Telefon: 0735-164611 mail: biblo@sandsverige.se Fabulous Living Kundtjänst, mail: info@fabulousliving.se Fabulous Living Kundservice, Tel: 031-7606310

www.fabulousliving.se - Butiker inom mode, herr, dam, heminredning, barnkläder, leksaker och livsstilsprodukter