Lifestyle Partner

Färgglada glädjespridare från Lifestyle Partner

Pressmeddelande   •   Nov 24, 2011 14:45 CET

Färgglada glädjespridare från Lifestyle Partner som inspirerar, peppar och lyfter dig och din omgivning. Lifestyle Partners färgrika inspirationsprodukter finns som affirmationskort, peppkort, affischer och vykort.

Vi vill bidra till att människor väljer positiva tankar om sig själva och sin omgivning. Du har alltid ett val att se varje situation ur ett negativt eller positivt perspektiv. Vi vill inspirera till att fler väljer de tankar som lyfter dem, säger Lifestyle Partners grundare Hilde Schjølberg Flink.

Affirmationskortens syfte är att stärka den positiva självbilden, och vända negativa tankar till positiva. Peppkortens syfte och mål är att inspirera, motivera och peppa dig eller din omgivning.

TIPS PÅ ANVÄNDNINGSOMRÅDEN:

- Sätt upp kort på badrumsspegeln, som en bra start på dagen.

- Använd som bordskort på kompismiddagen.

- Kort till blombuketten.

- Drinkkort eller drinkunderlägg.

- Häng upp på kylskåpsdörren.

- Ge bort som present.

- Lägg ett kort i brev du skickar till en vän.

TEXT OCH IDÈ: Hilde Schjölberg Flink

FORM OCH DESIGN: Maria Bäckström Form

Produkterna finns till försäljning på www.adlibris.se, www.bokus.com eller www.lifestylepartner.com

Läs mer på www.lifestylepartner.com

Lifestyle Partner är ett företag som vill inspirera, motivera och peppa människor i deras personliga utveckling. Vi arbetar med mental träning, coaching och kurser i personlig utveckling. Vi har också tagit fram en serie produkter vars syfte är att stärka självbilden, självkänslan och självförtroendet hos människor, vuxna som barn.
Vi finns i Sverige, Norge, Danmark och Finland.