FotoInsight Ltd

Färsk choklad i fotoadventskalendrar

Pressmeddelande   •   Okt 29, 2012 18:43 CET

Göteborg och Cambridge. 30/10/2012. –Nu är det tid för adventskalendrar igen. Fotoadventskalendrar med choklad finns varje år inför julen vilket garanterar att chokladen är färsk. Om man vill ha en helt individuell julkalender med egna bilder kan man i år på nytt vända sig till FotoInsight. Från oktober går det att beställa nya chokladkalendrar med egna bilder i internetbutiken.

För de som inte vill ge sina älsklingar en vanlig adventskalender utan hellre vill göra en egen och smycka den med bilder som minne av årets bästa stunder, kan ta hjälp av FotoInsight. Hos den här internetfototjänsten kan du trycka dina egna bilder på en adventskalender med choklad. Julkalendern börjar den första december och bakom var och en av de 24 luckorna finns en mjölkchokladkula i ett fint juligt papper. Om man har en fint foto kan man nu glädja sina små älsklingar med en individuell adventskalender.

FotoInsight Limited grundades i september 2003 i den europeiska högteknologiregionen Cambridge som ett brittiskt-tyskt joint venture. Bildtjänsteföretaget erbjuder en bekväm internettjänst för framkallning av digitala bilder och planscher samt för tryck av bildkalendrar, bilddukar och bildpresenter med Windows, Linux och Mac OS. De bilder som beställs från FotoInsight framkallas i fem moderna fotolabb i tre olika länder. Bildtjänsteföretaget på internet har vuxit snabbare än fotobranschen år efter år och erbjuder sina tjänster på sju språk i 32 länder.